♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

onsdag 2 februari 2011

SEN SIST!

Har varit hemlös i 6 veckor pga stambyte och avslutat mardrömmen genom att fira Halloween i grönlila hår (trodde jag skulle passera som en orm) med en av få kvinnliga vänner - Eddie - som jag för en gångs skull tilläts sminka!

Har plåtat 2 Cosmojobb med Martin, ett med massa smycken vilket var lite ovant eftersom jag typ inte gillar smycken egentligen. Tycker det är primitivt, haha.

Har blivit singel efter 5 år och hängt med mina gays mycket. Gick ned 5 kilo, gick upp 7 kg. Classic case!

Har varit otrogen mot mitt moderedaktörsskap och spacklat Tove för hennes skivomslag. Försöker ha många järn i elden tills jag vet vad jag vill bli när jag blir stor!

Har varit hemma i Vänersborg över jul och hälsat på min älskade systerdotter Joline som fyller 5 månader idag (not pictured). She's the apple of my eye *take that, Gwyneth*! Red även på en häst (pictured).

Festat even more. In min genomskinliga Burberry, mind you! Använde enbart Esteé Lauder Pure Color Eyeshadow i Untamed Violet i kombination med guld under min hemlöshet.

Stylade ett Cosmojobb till i oktober, med Pierre, som såg ut typ såhär. Och fyra till men jag har inte dem på datorn.

Hängt mer med mina gays! På barer! Har hängt mycket på barer!

Skaffat ny, blondare hårfärg!

Var på modeveckan en dag och försökte dölja mitt nya hår, men sen blev jag jättesjuk!

De här bilderna illustrerar ju inte alls vad jag gjort sen sist, jag hittar ju bara på random skit??

Men de är nya i alla fall! Jag är ny! Eller??

2 kommentarer:

Chips McIngrid sa...

"Tycker smycken är primitivt" lol lulz wtf omg.

Läser. Vidare. 4-ever.

John sa...

Alltså hästbilden är bäst!