♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

fredag 18 februari 2011

JETPACK


Hallå, jag är hemma nu! Jag är så fett jetlaggad, det blev värsta 2-dygnsresan hem, han åkt bil-färja-bil-hotellnatt-bil-flyg-transit-flyg-taxi-fotgång. Har precis varit och checkat foten på vårdis förresten, den ballade ur totalt efter några dagar, men det var för sent att sy i den nu - särskilt med tanke på att ärrestetiken under fötterna inte spelar någon roll. Jag råkade alltså hoppa av brädan på en sån här botten där det bara är sten på hela botten i stället för sand och massa döda gamla koraller eller vad det är på stenarna som är värsta rakbladen och skära upp tassy ganska rejält men den är lugn nu, ligger och vilar i nån avancerad linda! Blev även knipsad av en krabba i tån vid samma tillfälle LOL. Nu är det bara lungan kvar men jag orkade faktiskt inte ta upp det hos doktorn, jag tror man får sämre vård om man tar upp mer än en sak i taget, då kallar de hypokondri även fast det egentligen bara ligger effektivitetstänk bakom. Whatever.
 
Min kamera verkar vara sandskadad eller nåt hur fan det nu har gått till, men jag ska ladda över lite bilder sen, hang in there!

Inga kommentarer: