♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

lördag 19 februari 2011

Q&A

Jag snodde ett quiz ur Tommie X's blogg och försökte svara ärligt.


Vilken låt har du lyssnat mest på den här månaden?
No time for us med Broder Daniel eller nåt med Patsy Cline, hehe. Eller ska man räkna per kalendermånad, eller? Då är det inte det.

Vad har gjort dig helt rasande?
Ingenting egentligen fast jag var lite rasande när jag och Tommie bråkade om det där jag inte ens minns längre. Då kände jag det där raseriet som jag inte känner så ofta, i alla fall.

Vad har gjort dig lycklig?
35 grader, sol och fejkkokosdoft.

Vilka tre plagg har du använt mest den här månaden?
Vit bikinibottom, vit bikinibandeu och tampong. Skoja, det är ju inte ett plagg. Finstickade Missonishorts, säger jag i stället.
.
Hade du några nyårslöften, och i så fall har du hållit dem?
Jag hittade på i sista sekunden att jag skulle äta hemma minst 2 dagar i veckan. Jag har hållit det ganska bra, äter mycket buffelmozzarella som snabbmiddag.

Vilken dag var den mysigaste?
Nån i Costa Rica. Kanske när vi åt på en restaurang med en soffa man kunde ligga ned i och äta samtidigt. Mmmm. Soffa.

Månadens mest otippade händelse?
Att mitt hjärta läker ganska bra trots allt.
 
Vad har du ätit mest?
Buffelmozzarella, as usual. Och ovanligt mycket pizza.

Månadens bästa kväll?
När jag såg en miljon stjärnor samtidigt från stranden på natten i Santa Teresa. Det såg ut som en dimma för det var så många. Säkert miljarder faktiskt. Kände inte ens rymdfobi.

Månadens sämsta besked?
Att jag måste styra upp mig själv NU om jag ska hinna fixa lägenheten till annonsplåtningen på onsdag, så att jag och mitt ex kan sälja den och gå vidare i livet nån gång.

Månadens sämsta köp?
Britney Spears - Hold it against me, från Itunes och Pradaskorna i plast som gick sönder så pass lite att jag aldrig kommer laga dem.

Månadens snyggaste kille?
Valter, såklart.

Månadens nya besatthet?
Killar.

Månadens bästa kompis?
Tommie för att han diskade all min disk i smyg när jag inte var hemma för att han visste att den innehöll all min breakup-ångest. Då grät jag nästan för jag blev rörd. Sedan upptäckte jag att Fula Edith hade lagt en presentkanin som sa att jag var smartast och snyggast i vår stad i min säng också, då blev jag ännu mer rörd.

Månadens största irritation?
Förgängligeten, i allmänhet.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Q: Varför får man rymdångest och vad innebär det egentligen?