♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

torsdag 3 februari 2011

BINNIKE? NEJ - BIKINI!

Lindsay Lohan i Melissa Odabash-bandeubikini.

Den enda bikinin man kan ha som minsta blek kvinna är fan vit. (Ingen aning varför den meningen lät så racist men visst gjorde den??). Kolla bilden ovan, part of my favourite bildserie, på La Lohan. Fattar inte varför jag hållit på med leopard, Missoni och psykedeliskt utan att fatta att man bara ser tired ut i det när man inte får ha partywig och make up till. Därför har jag köpt en vit bikini (fast jag hatar att köpa dumma, nya saker). Från Asos.com's rea chockerande nog. Kostade typ 100 spänn och jag får alltid ett sting av ångest av budgetshopping, men hallå.

Sen jag blev "solo" har jag fått avsevärt mindre brôn, vilket jag såklart ska vara glad över (eeeh, 65F = INTE så kul som det låter), fast ibland saknar jag de små galningarna. Men nu kan jag äntligen ha bandeau!

Alltså, jag älskar stora tuttar, men ärligt talat... Är glad att jag slipper köpa årets bikini på specialaffären "Details" där allt ser ut att heta "puchy multisupportive hangover barf-top" >>


4 kommentarer:

Valter sa...

HEEEJ! ROLIGT ATT HA DIG PÅ CYBERWEBIGEN!

Tommie sa...

"puchy multisupportive hangover barf-top" DÖÖÖÖÖR

Ingrid sa...

Funderar över vita bikinis. Ser man inte könshåren (alternativt pussy) när bikinin blir blöt? Ett plus! Måste man ha stora boobz för att ha vit bikini? Förmodligen inte. Ett plus (för mig).

Anonym sa...

testa 65G. jag gråter BLOOOOOD.
måste man bli singel för att de ska försvinna?
vet inte om det är värt det alltså.
nej man får göra som tjejen i mitt liv som hund.
VIRA VIRA BANDAGE