♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

måndag 21 februari 2011

BILDVALLAKAADADAAADLAD


Tan Chart. Charlie är så brun att han inte går att invertera! Jag inverterades först. Solarisera?

Mooching Doggy. Han ska heta Fudge! Han fick Brownie på Brisas del Mar *hundvänner kommer attackera mig*
Pierra gör vad han gör bäst.
Quadding
Shooting on clovers
Elias får en utskällning
Scannar i mina ungerska Diorglajjor
Uppskurna foten!
Showin' my bruises Kissiestyle
Doing
Köpa Cola Light och Cola Ordinär
La Hanna Höjman som La Anna Wachtmeister
Utsikt från poolstol
Tidig morgon, första plåtningsdagen
Ska surfa för första gången med feber och lite KOL
Första dagen innan brun-utan-solen ramlade av
Samples på rad i min crib 
Blöt katt
Trippig katt
SANTA TERESA, PUNTARENAS, COSTA RICA!
GOD NATT!

4 kommentarer:

anonym sa...

heeeeeeeey, hur kan du vara så smal och ha så stora bröst?? fan vilken lyx asså, för jag antar att det är på naturlig väg? Jättefin är du iaf!!

Ingrid Chipsson sa...

Det finns sådana dära speciella dykarskor som man kan ha på sig om man badar/surfar där det finns stenar och koraller. Dom är gjorda i dykardräktsmaterial och är i bästa fall i någon form av neonfärg. Slipper man amputera foten och så. *RESTIPS*

Anonym sa...

Ser så varmt och gott ut. Fina bilder!!!!!!! Kram mamma
PS.Jag sticker till USA om en månad :-)

Michelle sa...

ahh jag älskar dina bröst! är själv jättespinkig och har 70D och tycker jag ser hemskt ut men du ser fan snyggast ut av alla jag typ sett. börjar inse att bröst fan kan vara snyggt