♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

söndag 27 februari 2011

BELLE D'AMBITION

Kommande vecka kommer bli epic in the life of me! Har så sjukt mycket att göra på samtliga plan i livet men jag är sjukt taggad på att ta mig an ALLT och dessutom bara multitaska mig själv med mer skit jag inte ens behöver göra och bara styra upp det till bästa möjliga. Jag kommer följa ett schema till punkt och pricka in till minsta glance in my pocket mirror, från att jag vaknar till att jag förhoppningsvis somnar. Gör jag inte det går jag fan straight to the doc och fixar insomningstabletter i stället för att hafsa runt med lånade skumpiller och nattliga internetmarathon. Jag är dödsbakistrött as I write this vilket ju är jävligt bra eller djävligt om du så föredrar så nu ska jag somna in till Roger Vivier-beströdda Belle de Jour in a minute! (TIPS! Missa inte SVTs K Special om Catherine Deneuve och inte heller den om David Bailey!) Jag har just peelat, epilerat och oljat hela kroppen så man har det gjort och i morgon ska jag, 50% orelaterat men ändå inte eftersom skådespelet sker i samma lägenhetsrum, köpa en kompleterande Missonihandduk till min samling som kommer vilja få alla att betala minst 2.3 miljoner för min och exys lägenhet som vi ska sälja! Jag har även sjukt spännande nyheter att rapportera om på epileringsfronten i veckan! Mmm-mm!
 

4 kommentarer:

rbxa sa...

Det här är tamejfan den bästa metoden! Fram som ett ångvält och inte stanna upp för att känna massa skit som förstör för en. Robot/maskin-metoden <3.
Heja dig för fan! Blir pepp av detta inlägg.

mvh
rebecka nauclér 25 år

Anonym sa...

Jag vill ha tips på bra epilator, har du?

Emma Veronica Johansson sa...

Anonym: Jag använder Braun Silk Épil 7 - Xpressive Pro (http://www.diariofemenino.com/images/galeria/3000/3386_depilacion-con-braun-silk-epil-7.jpg). Jag har inte testat nån annan men jag antar att det makes sense att man köper en dyr epilator om man har råd, det är liksom inget man borde fuska med. Nån som testat nån annan, billigare?

Anonym sa...

Du är så himla inspireradne, på så många plan. Vilken kvinna!