♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

onsdag 2 februari 2011

100 STUPID QUESTIONS!


Man känner sig alltid så svennig när man fyllt i dessa och jag blir jättetramsig när jag ska svara! Anyways >>

01. Fullständigt namn: Emma Veronica Johansson
02. Ålder: 25
03. Vart bor du: Söder
04. Bor tillsammans med: Ska köpa en fluffig katt alt. en skabbig av katthemmet snart!
05. Husdjur: *ahead of myself*
06. Färg på ditt hus: Ljusgult??
07. När är du född: 1985 sa jag ju.
08. Klass: Underklass i Bourgeoisiekropp!
09. Vilket år tar du studenten: Irrelevant!
10. Något jobb: T.f. Moderedaktör på Cosmopolitan.
11. När gick du upp i morse: Jag är sjuk så 12.20.
12. När ska du sova: Ganska sent, jag ska åka utomlands på söndag och vill fucka med min dygnsrytm redan nu så jag inte blir jetlaggad.
13. Duschat idag: NÄ
14. Kramat någon idag: NÄ
15. Pussat någon idag: NÄ
16. Vad har du ätit idag: Sojalatte, Tortellini med tomatsås, Buffelmozzarella med saltpeppar, Quornfärssås med grädde och Rissini, En röd paprika, 1 liter juice.
17. Dagens klädsel: Grå mjukiskläder
18. Dagens smink: Squat
19. Dagens sötnos: Antoine Doinel!
20. Dagens roligaste: Skaffat blogg!
21. Har du många vänner: Jag har ett brett begrepp för vänner så Ja.
22. Hur många har du kysst: I hela livet blir det många.
23. Vem kramade du senast: Mitt ex.
24. Vem saknar du: Min lillasyster och Tommie X!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Svarar inte.
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Mitt ex.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Eddie som ska assa mig lite inför moderesan eftersom jag är sjuk: "Jag ska haka på Aaron på hope & tiger nu! Men ska vi ta ett telefonmöte nu med det grundläggande och så tar vi en kaffe i morgon eller nåt? Puss"

FAVORIT:

31. Film: Har ca. 100 men jag säger ändå Pretty Baby.
32. Låt: Men herregud, vem har favoritlåtar. Patsy Cline?
33. Mat: Buffelmozzarella
34. Dryck: Sojalatte
35. Färg: Babyrosa, Jadegrön, Svart, Vitt, Duvblå
36. Tv-serie: Följer inga just nu men längtar till nya Mad Men.
37. Stad: Jag gillar Rom, men jag hoppas jag inte varit i min favoritstad än.
38. Land: Kanada?? Hur ska man resonera?
39. Ämne i skolan: Hundkunskap *skojar inte, vi hade det* Men det var inte min favorit.
40. Tv program: Jag hatar 2 and a half men!!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: En som heter Robert.
42. Personen du pussade: Mitt ex.
43. Gången du spydde: Minns inte ens, thank god.
44. Gången du grät: Kanske 2 veckor sedan.
45. Pizzan du åt: Igår.
46. Gången du var i Göteborg: Förra sommaren kanske?
47. Gången du var i Stockholm: DÖÖÖH, en sekund sen höhö!
48. Gången du duschade: Minns inte.
49. Gången du sov: Redan svarat på detta.
50. Personen som såg dig gråta: Tommie X. Halvgråt.
51. Svart eller vitt: BÅDA
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Ute och mysa
54. Tvspel eller datorspel: NEJ
55. Singel eller upptagen: Inbetween boyfriends
56. Pussas eller kramas: Kyssas eller smekas menar du, barnunge.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Men sluta, de finns inte ens längre.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli pursued?
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel-maraton en natt om året.
60. Har du svart hår eller blont: Strawberry piss.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Racist! Gröna.
62. Choklad eller lakrits: Toblerone White
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm, lätt.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca Cola eller fanta: Fanta när jag är bakis.
66. Pizza eller kebab: Helst inget men pizza ibland.
67. Randigt eller prickigt: Båda ibland, oftast ingen.
68. Älska eller älskas: Ingen utav de är mitt spontana svar, lustigt nog. Brinnande passion?
69. Leva eller dö: Lö

ANTAL:
70. Personer du älskar: Men sluta.
71. Personer du hatar: Inga, verkligen inga.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Vet inte, 70?
74. Glassar du ätit på en dag: Sju, kanske.
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen, thank you very much. Ellleeeer....?
76. Gånger du haft minnesluckor: Ca 10. Läskigt.
77. Gånger du varit hög: Kan inte räkna just nu.
78. Personer du saknar just nu: Ca 3.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Tre, en gång fixade sig.

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Antoine.
81. Träffade du senast: Mitt ex.
82. Sjöng du senast för: Tommie X.
83. Hade du senast en msn-konversation med: Har inte msn.
84. Spelade du tvspel med senast: Min lillasyster och hennes pojkvän och lillebror.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Simon Kotyk.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Gud, så okonstruktivt.
87. Förtjänar att dö: Att dö är inget man förtjänar.
88. Är söt: En tjej Aaron visade bild på.
89. Vill du sova jämte inatt: En fiktiv, vit kattunge eller en mjuk bebis!

VAD:
90. Gör dig glad: Fågelkvitter på morgonen.
91. Gör dig ledsen: Martyrer
92. Vill du helst göra nu: Knulla
93. Önskar du att du slapp göra: Duscha och sova
94. Vill du ha nu: Sojalatte men det är för sent!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Kattunge och viktorianska tapeter.
96. Längtar du till: Att vara framme på Costa Rica på söndag med allt jobb som behöver göra innan bakom mig.
97. Tycker du om dina betyg: Minns de inte
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag aldrig gick till en psykolog när jag var yngre.
99. Är det bästa som hänt dig:
100. Hur mycket är klockan: 00.09

Inga kommentarer: