♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

torsdag 3 februari 2011

DAGENS NYHETER X 2

Vaknade två gånger i natt av hostan, första gången drack jag typ minilite Cocillana jag hade kvar i botten på en flaska. Andra gången vaknade jag och hostade tills jag inte fick luft och spydde typ vit ektoplasma i handen. Vaknar kl 12.00 till både Dagens Nyheter (som Kokos mamma råkat beställa hit i stället för till hans nya adress och jag inte ser the harm i att läsa så länge!) och februarinumret av Victorian Homes!

Andra bilder från Georgia Lamberts hem från Pe.com

Hemma-hos-reportage hos nån glad kvinna vid namn Georgia Lambert som hade det väldigt fint - perfekt kombination av lumpigt och lyxigt. Lite tantigt dock. Jag gillar inte alla tråkiga reportage om möbelrestaurering eller hur man gör sina möbler skabbchica, önskar det bara var massa bilder från hem i stället!

Sen var det lite lampskärmsspecial *mmm-mmm-myser*. Dessa darlings kan man köpa från Vintageshades.com >>




När jag kommer hem från Costa Rica sätter försäljningen av vår lägenhet i gång, sedan får jag snart flytta till en ny lägenhet som ska bli den finaste någonsin! Lump, lump, lump överallt hahaha! Skoja. :) *ja, jag har börjat med smileys, total overkill med stjärnor + smileys* :P

Inga kommentarer: