♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

lördag 5 februari 2011

FASHIONS OF SUMMER + REMEMBER LOVE



Jag har haft en hård dag at the Cosmo Head Quarters med hög feber och vansinniga hostattacker stup i kvarten, men idag fanns det inget val. Kläderna skulle packas upp ur kassar, hängas ihop lite roughly och sedan ska man lyckas med konststycket att få ned valen, reserver, skor och accessoarer i 2 resväskor. Som tur är har min eminenta assistent Eddie jobbat livet ur sig för att hjälpa mig både idag och igår, eeeeh skolan kan hon ju plugga in på Komvux sen... *skojar*... Sedan taxi hem med hela skiten och packa upp allt igen och av med alla lappar (så att tullen inte tror att jag är en salesman som ska till Costa Rica för att sabba deras ekonomi genom att sälja massa saker (?) och styla ihop det. Här är en av looksen och min kanske finaste sommaroutfit, som ju inte alls är min men som är en del av ett av jobben jag ska göra! Gissa stilen! EEY!  (Reds. anm. Det är inte min vita bandaeu utan en helt annan som jag lånat för jobbet!)

Och jag är nästan brun! Jag preppar för ett hemligt projekt jag ska plåtas för i samband med resan. Clarins Delicious Self-Tanning Cream - Mmm-mmm-m!

Detta lyssnar jag på just nu (som i exakt just nu, inte denna månaden eller nåt!):
  • Nôze - Remember Love  (bästa sommarlåten som påminner om bästa sommaren på Ficks 2007!)
  • Rebz & Fiona - Bullets (För den är bra)
  • Broder Daniel - Shoreline (För jag bråkade nyss med Tommie, men vi är bästisar ändå)
  • Commodores - Machine Gun (Därför)
Angående min och Tommie X's bitch fight så var det som vanligt bara nåt irrelevant skräp som låg i grunden men sedan börjar vi snappa och vill ha mest rätt bägge två och passar väl bägge två på att få aira våra hämmade, passionerade själar. Men det jag upptäckte var att det faktiskt finns stunder när man saknar att ha en BF när man inte har nån att prata med efteråt! Nu har jag bara en själsfrände! Fast de flesta har ju ingen, så wtf.

Inga kommentarer: