♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

onsdag 16 mars 2011

TROR DET VAR 2007 (MEN INTE SÄKER) *INDIE*

2007 hade jag oftast blonda wiggy från Dana på mig 24/7, vit kajal runt ögonen för att dölja "mörka ringar" och värsta hårda ögonbrynen som skulle signalera att jag var socialt handikappad. Min kille tyckte jag var lodig som inte skaffade ett dagjobb så jag lämnade under tystnad och bakom solglajjor större än Richies över ca 500 CV:n med nån retuscherad bild från nån random plåtning och skrev att jag ville ha en anställning som gick att "kombinera med modellandet, mina klubbar och Kitty on the Catwalk"...

♥ Sony Ericsson W800 ♥

 Eeeeh, fick inget jobb såklart. Sökte till glossypossyn, fattade nada och trodde man layoutade själv. Resten är en dammig gammal askungehistoria. Speaking of - varför får man inte lära sig någonting i skolan överhuvudtaget? Det enda jag lärt mig, förutom hur vidriga hormonstinna halvmänniskor är i grupp, är typ att koka ett ägg så det blir hårt och framkalla film vilket ju nu är reducerat till en värdelös hipsterkunskap - all I got from that shit was meditation and a good base for cancer at 40.

Min "Yamambaperiod", som sträckte sig över ca 2 dagar, inföll även år 2007. Jag grät i förtvivlan när jag var tvungen att tvätta bort sminket för jag kände att jag var yamanba i själen. Sedan kunde jag aldrig vara det igen förutom en gång när Dana tvingade mig men det var i ML's svettkällare så fetsminket rann ner i floder över ansiktet och min Tom & Jerry-pyjamas jag haft sen jag var 3 fick smink på hela sig. The End - hatat yamanbas sen dess.


TRIVIA! Jag toppar New Altavista på sökorden 'Yamamba', 'Yamanba' eller 'Ganguro'. När jag var liten hade jag en nojja över att världen var så liten, typ som att lägga en bebis i skokartong och bara låta den växa däri, fick fet nojjflashback när jag i Mexiko slöbläddrade i ca enda modetidningen som hette "Moda" eller annat ogenomtänkt och så ba' dyker min yamanbabild upp i ett reportage. Det bästa jag gjort i livet har alltid varit gratis, when I come to think of it. Detta är kanske större än allt annat jag gjort - att ha grundlurat hela världen!! Eller så är det bara jättehemskt.

Alla som är vän med mig på facebook vet redan detta, de ba -NEEEXT! 


Haha! Detta inlägget är så sjukt osammanhängande att jag blir trött på mig själv.



Inga kommentarer: