♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

onsdag 9 mars 2011

HAVERI - BILDÖNSKA!


Hallå, alla nyfikna! Min dator ska dö snart, vi håller på att ta farväl. Jag har kollat igenom mina tusen album med bildbevis på vad jag gjort de senaste åren. Först tänkte jag lägga upp några bilder men det blev för mycket och helt random. Vill ni se några hemliga bilder ur mitt arkiv? VAD? Önskebilder! Ej panda - det var för längesen, har ej digtalt! Annat! 

Ungefär så här ser kronologin ut:

2002: Går i gymnasiet, lite tjock, Trollhättan
2003: Bor i ett torp på landet och bleker sönder håret, Frändefors
2004: Har 50-talsstil varje dag. Mår ganska dåligt, Trollhättan
2005: Flyttar till Stockholm, har fest och neonperuker varje dag, Kitty on the Catwalk rules, Gubbängen
2006: Blir ihop med Kille, flyttar in på Bondegatan, har galen ungdomsklubb, Stockholm
2007: Har mer klubb med Happy Nation. Slut med kille, tillbaka med kille, Börjar på Cosmo. Modellar lite till. Är all over Europe hela tiden, Stockholm
2008: Assar på Cosmo. För smal, Styr upp mig själv, Stockholm
2009: Moderedaktör på Cosmo, fortfarande ihop med kille, Blir lite vuxen, Stockholm
2010: Cosmo, Skaffar eget kontor och frilansar, Blir kompis med Filippa, Köper lägenhet, Stambyter och blir hemlös i 6 veckor. Helvete, Stockholm
2011: Blir "singel", Jobbar på Cosmo igen. Slutar vara ett psyko. Går en spunnende framtid till mötes!

Avverkade hårfärger (ej peruker): Svart, Mörkbrun, Brun, Röd, Strawberry blonde.
Avverkade hårfärger (peruker): Neonrosa, Neongul, Röd, Hennaröd, Svart, Mörkbrun, Vitblond, Rågblond, Blå.

18 kommentarer:

Ullis sa...

Emma!!
Visa ifrån skolan! Åh jag hade så många ideer med dig. Undrar vart de där negativen förlagt sig någonstans.. anyways, det var kul tider. Gillade din pucciblus!

kram kompis
Ullis

sara sa...

alltså det känns ju helt klart som att det måste till ett hårinlägg. PLUS att jag önskar bilder från 2003, från torpet!

John sa...

Vill se 2002 och 2005, author's pick!

Anonym sa...

Vill se 2002 och 2003!!

Annika sa...

2004 och 2005!

Trisquit sa...

Jag önskar mig bilder från 2002! 2003 och 2004 också! Sorgligt att du mådde dåligt dock :(.

Anonym sa...

2002-2006

Anna sa...

Önskar bilder från alla år. En från varje år typ.

Anonym sa...

2002 - 2005!!

Anonym sa...

vill inte ha några bilder. ja vill ha dig! / joan

Ingrid sa...

kör på alla, ett inlägg för varje år! Har du ju 10 inlägg klappade och klara sedan.

Magda sa...

"2005: Flyttar till Stockholm, har fest och neonperuker varje dag, Kitty on the Catwalk rules, Gubbängen" Denna får min röst!

Anonym sa...

allaaaaa!

Anonym sa...

ALLA, men gärna när du tyckder att du va för smal.. Du ser liksom jättesmal ut nu, så skulle va spänmnande att se haha!!

Jänniför sa...

2004! :)

helena sa...

åh jag som tänkte vota panda! men 2002-2005

Anonym sa...

Jag tycker du kan bjucka på 1-3 bilder från alla ovan nämnda epoker!
/A

Anonym sa...

50-talsbilder, please! Du var så snögg i det. Såg dig på OSW och tänkte, ja tack, jag vill också.