♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

tisdag 8 mars 2011

TEST: BIKRAMYOGA

Jag trodde fan jag skulle dö, 90 minuter panikångest. Fyrtio grader var först "svalare" än jag trodde men sen när man körde var det fan varmare än jag trodde. Jag fick svett i ögat. Man fick bara dricka vatten när läraren sa till fast man trodde man skulle få hjärtinfarkt eller spy upp nåt inre organ. Jag hade bara ätit en sån här liten påse nötter idag för jag hann inte mer och sen fick man inte äta 3 timmar innan, det var fan dumt. Kom fram till att det är typ som när man får en kattkissfläck på tröjan. Det är typ den värsta doften man någonsin känt men man vill bara lukta på den igen och igen för att se om det var så illa som man minns det. Så bara är det det om och om igen och man fattar ingenting. Jag ska fan göra igen - jag har köpt introkort för 10 dagar. Sjukt osexigt dock. Man blir röd i gamla vampyrfejset och håret bara spretar för man orkar inte bry sig och bara rufsar om det i hopp om att en bris ska sippra in mellan nåt jävla hårstrå fast det gör det aldrig. Speaking of kattkiss - jag har fan aldrig luktat så illa i hela mitt jävla liv. Inte bara doften "svett" liksom, det luktade... kattkiss on acid gone funky in hell? Var väl ca 25 års stocked up psykohormoner eller något som sipprade fram. Slutsats: Värre än du tror, men det går ju över. En halvtimma senare är det glömt. Sen vill du göra det igen. För alla människor är självplågare, vi älskar det. Alla gillar a hard spank on the ass och lyssna på BD, också. *obs, gillar BD*

2 kommentarer:

Ingrid sa...

omg! mina värsta farhågor är besannade. Alltid tänkt mig att bikram skulle vara fruktansvärt. Nu bekräftas det. Ska aldrig testa. Hade helt klart avlidit.
+ tror inte det är nyttigt. Extrem vätskeförlust lixom. *Skeptisk*

Jenny sa...

ha ha ha ååh kommer ihåg när jag efter en halv dag på jobbet upptäckte att min jacka var dränkt i katturin. vilket påminner om när jag efter en halv dag på jobbet tittade ner mot min tröja och såg pälls-angels i den. självplågeri är en barnlek för oss utan uppfattningsförmåga
/lever inte i nuet