♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

måndag 14 mars 2011

JITTER SCHMITTER IN THE VEINS




Jag har slutat röka. Doktor Apa sa att jag inte hade lunginflammation men mumlade något om bronkit, jag minns inte vad det är (låter som en expensive rock promoted for female fingers though), men det spelar ingen roll för ska man sluta ska man sluta, fick ändå inget utskrivet. Satt och metasvettades under yllecardigan och Max Mara 101801 i vänterummet efter jag insett att jag råkat ta på mig en transparant sjuksköterskeklänning. Ville inte dement tant skulle komma fram och kräva tjänster eller att personalen skulle upptäcka att jag var en galning. Pinsamt sen när jag skulle ta av mig och blotta lungan med porrunderkläder från typ 1962 och okontrollerade svettningar. Plåtning hela dagen sen, ont i lederna efter jag suttit still och sparat ned alla mina favoritlooks från höst/vinter 2011 for future reference, snart ska man ju skriva hösttrenderna till glossyn. Jag tänder av från nikotinet, känner hur blodet rusar runt i kroppen och letar efter lite nikotinrester i nån venvägg någonstans. Tuggar Nicotinell med lakritssmak 2 mg, cold turkey är för idioter.

Nu ska jag lyssna på denna och ta ett glas Kitty-vin, hoppas den går att spara i kylen (vissa säger kylet men inte jag) för den var svindyr och jag orkar inte bli ensamfull.

1 kommentar:

Jenny sa...

kram.