♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

måndag 28 mars 2011

QUESTIONS SUBBILY DIGESTED


Q: "minns förr när du typ hade en blogg på cosmo eller solo. var ofta inne på den då du skrev väldigt vasst om olika företeelser. du kändes smart och lite modig. hittade din nya blogg idag och tycker den känns sådär. bara en massa foton där du gör samma utmanande/arga min och obegripliga inlägg på ett internt språk som antagligen bara dina vänner förstår. vad har jag med det att göra då? du får väl skriva som du vill? - absolut, det är jag fullt medveten om. kanske är din blogg bara en förlängning av din facebook-sida osv. Då spelar ju liksom det här ingen roll. Ville mest bara sända dig de här raderna i största välmening."

A: Fattar allt utom 'vass' och 'välmening' men svarar på det andra! >> Jag är inte ofrivilligt på glid men jag arbetar med något väldigt kommersiellt med ambitionen att vara brett som en ladugårsvägg hela dagarna och mitt behov av skriva så att "alla förstår" when I'm not getting paid är inte överväldigande direkt. Nu touchar du ju dock ett ganska intressant ämne - det här med att just mina bloggläsare tror att jag typ är in public service. Vem fan skulle ringa upp ett bokförlag eller ett filmbolag för att den inte gillade eller förstod deras bok eller film? A looney, that's who! Summan av kardemumman är ca att jag skiter i vem eller hur många som läser min blogg för den är inte for sale ändå. P.S. Jag har ett Costa Riciskt sandkorn i min kameralins så jag har bara en webcam man fick med i en tidning typ 1992 och alla vet att enda posen man kan göra i webcams är 'sad prostitute'.

Q: "hur stora är dina bröst??? Tyckte du sa att de blivit mindre!?" 

A: Du tyckte(??) rätt - jag sa att de har blivit mindre. Jag skulle gärna redogöra min bröststorlek här på bloggen men vet inte vilken måttenhet man använder. Jag kan svara mer utförligt om du lämnar din mailadress samt meddelar mig aktuella måttenhet samt vad du ska göra med informationen. Tack på förhand! Skoja!! Skiter väl jag i >> från 65F till 65D. Vill dock fortfarande veta vad du ska göra med infon.


Q: "Varför umgås du med 15 åringar, du som är en 26 årig kvinna?"

A: Nej nej, den yngsta jag känner är Valter som är "snart 17" och jag umgås bara med honom för att jag bär hans barn. Umgås med en del pensionärer också men jag låter de stå och hasa utanför webcamramen eftersom de typ är rädda för internet och jämt tror att allt ska hamna i "orätta händer". Dessutom är de så jävla utseendefixerade och jag orkar inte sitta och knäppa 500 bilder för de känner sig rynkiga, glömt fylla på sitt restylane eller tror att deras operationsärr is showing. Jag kan inte svara på varför jag umgås med varken 15-åringar eller 50-åringar, det är som att svara på vad meningen med livet är. Är poängen att typ fylla vänkretsen med folk som är så lika en själv på alla sätt som möjligt - vad fan är kul med det? Snittåldern på bilden du kommenterade var för övrigt 22!. P.S. Jag är inte 26?

2 kommentarer:

JJ sa...

haha du är bäst.

rbxa sa...

Vilka elaka kommentarer. Människor överlag har en tendens att tro att "offentliga personer" inte är riktiga personer utan allmänhetens ägodel. Jag tror nog att det beror på att du var med i TV och att ganska många vet vem du är och därför har du något extra sköld mot otrevligheter eller något. Men jag tycker inte att man skall vara elak mot någon oavsett vem det är (*fin hippie*) om den inte gjort någonting dumt. Men jag tror det är mest kids som beter sig sådär på nätet. Har sett detta fenomen på youtube och trott att det är efterblivna människor i min ålder typ, men kom på sedan att typ tioåringar har tillgång till internet nowadays. Såatte... Okej det var allt. Snipp snapp snut!