♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

tisdag 12 april 2011

*BLÅSER CHERRYTOPPED VATTENÅNGA I ANSIKTET PÅ DEN I FLYGSTOLEN BREDVID*

Har varit på postkontoret och hämtat paket, nu ligger min bubbelgumrosa e-cigg på laddning här via usb:n och är snart (när??) redo att blossas på. Dock verkar mitt memo om att jag ville ha körsbärssmak inte gått fram, står bara TOB (referring to tobbaco) HIG (referring to high concentration) på sidan av asken. Man får droppa på eget nikko från en liten minidroppflaska som skulle säkert kunna döda en totto om den dracks i ett svep! Stadig på handen som gäller, hehe. Börjar undra varför jag inte bara köpte en vanlig ciggfärgad dock, rosa kommer dra blickar till sig och alla kommer se att det inte är en cigg jag röker och typ tro att jag är drug girl, plain galen eller ännu värre - att jag har insubetes eller vad fan det heter. Skoja. Vet vad det heter. Diabetes. Återkommer med omdöme!

BYE BYE TAR & CARBON MONOXIDE! HELLO NICOTINE IN IT'S PUREST FORM!

P.S. Ja, jag vet att den är olaglig men jag skiter faktiskt i lagar som bara finns till för att typ nån gammal hårfrisörska som råkat hamna i riksdagen pushat igenom den för några extra Aftonbladetläsar-röster - jag bryr mig liksom mer om att slippa få lungorna insmearede med ca 1 liter tjära om året. Och skönhet. Älskar skönhet! Puss!!

4 kommentarer:

Andy King sa...

I bought one a couple of months ago. Smoked it for like twenty hours in a row. Realised the disadvantage behind owning a cigarette that never goes out. When it broke I started smoking 5 packs day (what it feels like at least). Tobacco companies won in the end. But I wish you the best of luck :*

Ingrid sa...

rent nikotin i flytande form är TEH SHIIIIIIIIT (eller förångat)

jag har kört på det sedan år 0

eftersom det äger överäg

MissSheneyney sa...

men kan vi från stenåldern (90-talet) få en förklaring på vad det där är exakt?

Annika sa...

Haha, älskar ditt sista lilla instick (inlägg?) om regler och lagar. Det är verkligen precis så - så länge man inte skadar nån annan kan man väl få göra/röka vad man vill? Speciellt som den där "ciggen" är bättre för omgivningen än vanliga cigg (eller, det tar jag bara för givet, no second hand smoking va?)

För övrigt ska jag bli lite bättre på att dela tankar med dig i kommentarerna som önskat. Dock inte bara små praisers som ovan, jag kan vara roligare än såhär. Hade bara ingen direkt egen erfarenhet att dela med mig av i denna fråga eftersom jag slutade blossa själv när jag var typ 19.