♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

tisdag 7 juni 2011

REBLOGGED *TUMBLRKOMPLEX*

Söndags av Eddie.
 Min lediga och sinnesförvirrade vecka har gjort mig sjuk, jättesjuk. Jag vet inte vad det är eller varför och jag tänker heller inte spekulera i det utan i stället ta ledigt i morgon, vilket jag borde ha gjort redan idag men jag var som ett barn som vaknar sjukt på field trip-day och ville absolut gå till kontoret eftersom jag varit ledig sen i onsdags och inte på kontoret sedan i tisdags. Vilken lång och ointressant mening det blev då, haha!
Som ni ser har jag köpt en blomspruta! Jag impulsköpte lite krukor, blomjord och frön (den påsen som har en vildvuxen blomsterbild på framsidan som ser ut att vara odlad av en galen gammal tant på ett abandoned mansion någonstans i Wales 1880) och fyllde blomsprutan med Evian - mina blommor ska fan bara ha det bästa! *spray spray* *tror att Misan är en blomma*

INFO! Påbörjar nu "fliken" "SUMMERTIME".

Inga kommentarer: