♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

torsdag 9 juni 2011

ÄR EN SPORTPONNY *SHA LA LA GNÄYÄYGNÄGG*

Gillar ni min nya Prada-rävsvans? Skoja.


Jag säger då det, två jävla dagar i sjukdom och man existerar inte längre. Så fort man får spetälska så behandlar folk en typ som att man skulle vara spetälsk eller nåt? Asså, ring inte mig, det kan ju kosta typ 70 öre samtalet och jag smittar via telefon! Skoja, men jag är så himla uttråkad och det känns som jag sitter i fängelse alternativt felaktigt inlåst på en inredd privathispa.

LÄGESRAPPORT:
  • Febern borta
  • Mindre hostan, hostar bara ca en gång/varannan timma
  • Fortfarande sjukt trött/slö i kroppen men det kan ju vara bristen på rörelse/fängelseångesten?

Drar in till stan nu (tror jag) och ser hur det går!

2 kommentarer:

mon cheri sa...

du är så himla fin! syns inte ens att du är sjuk ju. och solglasögonen, snygga ;)

hanna sa...

men frisk nu, jajaja?