♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

torsdag 9 juni 2011

DRESS UP





Jag har en ny klänning som släpar i golvet á la Morticia Addams. Den är ekologisk (not so Morticia men bra tycker jag) och kommer kanske finnas här i framtiden eller så kanske den är ett visningprov och inte alls kommer det, vad vet jag?? Hur ser efterfrågan för eko-evil-witch-dresses ut idag egentligen? Meeh-meeh!
Tycker ni inte att min näsa har blivit mer framträdande? Förut var den så liten att den påminde om knappnäsorna som alla de där diffusa musdjuren i Ankeborg har men nu har den mer karaktär kan jag ibland tycka. Ingen Streisand men ändå! Gillar verkligen min näsa, den ser failed surgery bitch but still good ut.

2 kommentarer:

Hejje sa...

Ja, men faktiskt så är den mer framträdande! Går ej att jämföras med min dock. Har faktiskt fått höra att jag är lik Streisand... :(. Med orden "men hon är ju jätte tjusig ju". Tjusig...?
Även fått höra att jag ser ut som Sofia Coppola samt Scarlet Johansson, det är lite lättare att smälta! I still dream of musdjursnos A la emma though.....

ma sa...

du har uma thurman type of nose. skitsnygg!