♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

söndag 5 juni 2011

BORTGLÖMT 3 - RASBIOLOGI MM



Denna lilla 3-inläggs-spree till bildkavalkad består alltså av tidigare opublicerat material *tror jag är the ark* som jag bara gjort och sen glömt alternativt vägrat klicka 'publicera' på men idag är mina serotoninnivåer synnerligen balanserade så why the hell not?

Igår var jag hemma hela kvällen och kollade på The Bad Girl's Club Season 6, episodes 1 to 6. Hejjar på Ashley om man nu kan heja på någon i ett program där ingen åker ut, vinner nåt eller aaaeeehhhööö nånting. Gillade inte Nikki först men börjar verkligen tycka hennes sarkastiska chillstil är classycool jämfört med Chars stor-i-orda-liten-på-jorda-skit. Hatar fan att hon måste påpeka hur "mature" hon är hela tiden haha. Vem fan vill bli beskriven med det ordet, låter som en brun banan??

1 kommentar:

Anonym sa...

sjukt fina bilder,

Jag gillar dina bröst sjukt mycket!