♥ TRANSLATION TOOL AT THE BOTTOM OF THE PAGE! ♥

måndag 16 maj 2011

BITCH NEEDS TO CHILLAX WITH THE POLISHES



Fick mitt stuff från Galna Nageln AB eller vad det nu hette idag. Snyggaste frimärkena på länge på brevet - föreställande kisel & selen! Mmm, gott. Skoja. Jag har tydligen en fäbless för blåa nagellack, om man ska tro statistiken från min nagellacksgarderob. Kom på relativt nyligen att jag typ inte äger några rosa. Weird, eh? EH?? Gud, jag har varit så himla jobbig idag, farit runt och varit jättestressad i huvudet, trodde aldrig jag skulle kunna varva ned fast det kunde jag faktiskt så fort jag kom hem. Jag är den lugnaste och mest hysteriska människa jag själv känner. Hysterisk är fel ord kanske, klingar lite fet galen 1800-talskärring. Väljer ett nytt sen. CIAO!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj vad många nagellack! Jag blir både imponerad och lite rädd. Du skulle ha några i handväskan och smygmåla i björkhagen, det kan behöva lite färg. Några blåa kluttar utanför coop skulle göra susen. Vad gör man med den där grejen uppe till höger förresten? den runda, rosa saken. /hanna

Emma Veronica Johansson sa...

Hanna: Den längst upp till höger är ett nagellack. Den längst upp till vänster vet jag typ inte vad det är än!

Anonym sa...

ah det var den till vänster jag menade *offer*. ska googla en sån nu då.